Aktualności

Contact Center PKO Banku Polskiego ponownie liderem rankingu bankowych infolinii

PKO Bank Polski po raz piąty z rzędu zwyciężył w cyklicznym badaniu infolinii bankowych, przeprowadzonym przez ARC Rynek i Opinia w grudniu br. Pod lupę wzięto 13 konkurencyjnych banków.

W finalnym rankingu, który dotyczył zarówno kontaktu telefonicznego jak i mailowego PKO Bank Polski otrzymał 99,4 pkt na 100 możliwych. W obu przypadkach ankieterzy bardzo wysoko ocenili pracę konsultantów, ich zaangażowanie, profesjonalizm, kompetencje oraz wiedzę produktową w zakresie informacji dotyczących kredytu hipotecznego, karty kredytowej, pożyczki, lokaty, konta i pytań na temat bankomatów.

W przypadku oceny kontaktu telefonicznego szczególnie dobrze wypadły też: dostępność infolinii, ocena systemu wyborów tematu do rozmowy, jakość, ale też najkrótszy czas oczekiwania na połączenie.

PKO Bank Polski również w kanale mailowym okazał się najlepszy uzyskując 99,5 pkt. Na uwagę zasługuje najkrótszy czas oczekiwania na odpowiedź drogą mailową.

– Kolejne zwycięstwo, a tym samym utrzymanie pozycji lidera możliwe było dzięki realizacji strategii Banku „Codziennie najlepszy”. „Jesteśmy tym co w życiu powtarzamy” – mówi Agnieszka Wrońska, dyrektor Centrum Obsługi Klienta Detalicznego.

Badanie ARC Rynek i Opinia prowadzone jest cyklicznie. Jego celem jest m.in. analiza jakości pracy konsultantów oraz liczby informacji możliwych do uzyskania przez telefon oraz e-mail. Ósma edycja badania została przeprowadzona w dniach 16-30 października 2013 roku. Ankieterzy kontaktowali się z infoliniami banków dzwoniąc, od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-22.00, na numery podane na ich stronach internetowych. Zgłaszali zainteresowanie poszczególnymi produktami bankowymi lub pytali o położenie najbliższego bankomatu danego banku. W drugiej części badania wysyłali zapytania do banków przez e-mail lub formularz kontaktowy.

Źródło: PKO Bank Polski

Kredyt mieszkaniowy nr 1SPRAWDŹ
+